Ebba 6år!

Jag borde verkligen inte sitta här!!!!
Jag ska ju åka och jobba och min plan var att börja kl 9.00 det gick inte så bra tydligen...
Men är redo o åka så snart jag bloggat klart lite här =)

Ska som sagt jobba idag, städa en lägenhet 5rok yay!
Sen blir det o åka o lämna lite grejer på Egeryds kanske träffa Jonna en stund vi får se vad som hinns med, måste hinna hem o piffa till mig innan vi ska upp till Almby ikväll och fira systers dotter Ebba som fyller hela 6år idag, sjukt! Jag minns det så tydligt första gången vi hälsade på dom på BB, att det skulle bli en sådan liten busunge kunde man ju knappt tro.
Nehej ta tag i denna dag nu!

Ha en toppendag och kom ihåg! Idag är det fredagsmys som gäller ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0