Det går bra nu!!!

Igår va det en mucho bra dag må jag säga...
Började med o städa ett par trapphus, sedan vidare till Linn för plugg vilket gick riktigt bra o en hejjans massa girltalk hann vi med också (me like...). Städade lite fler trapphus på eftermiddagen och sen hämtade jag min sjuka lilla prins, han har fått en infektion på benet så måste ha strut, skapligt bitter o arg han är över den kan jag lova... hihi men lite söt är han!
Gav mig ut o sprang när vi kom hem, hade planen på o vänja min kropp vid o springa så hade planerat max 2-3km men attan det gick så sjukt bra o springa, ja va stark som en oxe, hade kunnat springa hur långt ja vill men nöjde mig med ca 5km i ett riktigt bra temop, va laddad till tänderna när jag kom in!!
Underbart har verkligen saknat o springa, troligen gick det så bra för att jag hade min lila nya löparjacka på mig =) Kvällen spendera vi i soffan o kolla på nån skum film på 3an tror ja det va...



Idag känns det lika bra som igår! Daniel är fortfarande hemma o sjuk så så ja tog mina två sjuklingar på en morgonpromenad sedan har jag färgat håret o nu sitter jag här o äter frukost o ska snart bege mig till mormor o lämna Bamse och sen träffa SANDRA som äntligen är hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jag saknar den tjejen när hon inte är här... Vi ska shoppa o fika på stan (i solen!!) =)
Sen ska jag köra mamma o småbarna till tåget innan det är dags o piffa tillmig lite inför kvällen.. Då kommer toppen tjejerna hit o äter sushi o dricker vin, sen får vi se om vi styr ut eller om det blir girltalk hela natten lång...
Detta kommer bli en sjukt bra dag!!! Inget inget kan förstöra mitt humör idag!!! =)





Invigde mina nya solisar igår, me like!



Det är jobbigt att ha tratt, så synd om min bebis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0