Det går bra nu!

Det går jävligt bra just nu!!!

Hämtade min hemtenta igår och jag är GODKÄND!!!!! kan knappast gå bättre nu, ja det vore väl om min kära lärare sa att ja inte behövde göra kompletteringen men dte kommer ju kanske inte hända va?? Annars händer det bara bra saker och jag är på god väg med pluggandet, känner att jag ligger i fas lixom vilket känns redigt skönt!!! Ska plugga lite i helgen sen kan jag ta det lugnt o bara njuta av sista veckan på denna kurs...

Idag ska ja bara göra roliga saker också så ja det är en bra början på helgen...
Har inte så mycket mer att säga, kanske kommer återkomma o berätta om dagens äventyr senare idag! 

Tills dess, må bäst!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Npi4ukxLXTU




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0