Torsdag

Oj vad det gick fort tills det blev torsdag, tänk snart har man haft en hel veckas sommarlov! Det är inte dåligt det. Nervositeten inför tentan kommer trypand ibland, hoppas för hela mitt liv att jag klarade den.

Jaja, nu ska jag iväg o jobba lite, städa några trapphus, gjorde några igår och sparar de här hemma till imorgon eller helgen. Hinner helt enkelt alla de sista idag då jag strax efter 2 ska infinna mit på golfbanevägen 7 och vi skaåka till Kumla och Caspers skolavslutning. Mys på hög nivå.
Efter det blir dte till att köra mamma till tåget och sedan myskväll.
Tänkte mig hinna baka några kakor innan avslutningen som vi kan ha med oss på fikat, vi får se hur det går...
Måste en snabbis upp på stan o köpa avslutningspresent också... =)
Ojoj tidsoptimist?? Nej då...
Men nu inser till o med jag att dte är dags o dra...

Ha en toppen dag!!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0