Tisdag och ap trött

Idag var dte som ett skämt att gå upp, vaknade av att något lät och det va klockan, trodde jag ställt den fel!
Somnade inte förens 23.30 igår så får egentligen skyll amig själv men ikväll då jäklar ska det sovas tidigt!!

Hade en bra dag igår, lunchade med karin, tränade med syster och vän efter jobbet och efter ett hårt gympass mötte jag Sandra och Jonna på Soleo, traskade sedan hem och åt lite mat och slappade i soffan. Härligt!!

Idag ser jag fram emot jobb, jobb och lite jobb...
När jag väl kommer se soffan här hemma då är hon strax efter 20... Men så är dte ibland, hårt att ligga på topp!
Ha en toppen dag nu måste jag iväg!!

MÅ BÄST!!



Min nya vatten flaska!! As cool!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0