Sommarlov typ

Smyckespartyt blev lyckat igår, tror och hoppas att alla som kom hade trevligt och vi har planerat in ett nytt i höst. Mysigt med tjejkväll. Jag bakade för fulla muggar och det som inte gick åt på kvällen det plockade några släktingar med sig hem, männen hade tydligen blivit lite bittra över att de inte fick mumsigt fika ;) haha men nu hoppas vi att även dom är nöjda...
vid ca 21.30 gick den sista hem och då trodde jag min man skulle titta in snart men han svara inte på telefonen eller något.. så jag kröp ner i sängen och väntade. Efter en stund ringde min kära svägerska...

-Är du orolig för din man?? 
- Nja ja antog de dragit o fiskat?? 
- Japp med båten, och när det kom mitt ute på hjälmaren dog motorn så de håller på o paddlar sig in nu... Eller ja det gjorde dom för 2timmar sedan och än har de inte kommit i land för jag står o väntar på dom...

HAHAHA som jag skrattade för mig själv, det är väl typiskt män??
Motorn hade trasslat direkt de la i båten varför va de tvugna o åka så långt då?? Och till på köpet hade de bara en åra hahah ojoj...

Idag är i alla fall hemtentan klar, ska in i duschen nu sen ta en promenad med Johanna upp till skolan för att lämna in den. Sen tar jag sommarlov i några veckor innan det är dags för jobb och plugg inför tentan i augusti. Men dte tänker vi inte på nu.. För hur det än är så har jag varit JÄVLIGT duktig denna termin trotts motgångar och bajslärare så har jag faktiskt gjort bra ifrån mig!! =) Jag är stolt i alla fall...

Nej iväg och ta tag i dagen här ska solas och njutas!!
MÅ BÄST!!



Kommentarer
eve

men stackars dom!!!! en åra, haha...

men vad hände sen??

är han fast på en öde ö nu eller kom mannen hem någon gång egentligen ? snygg blogg btw. kyssar

2010-06-06 @ 00:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0