Sjukling

Efter att Carro och jag shoppat loss på stan så började jag känna mig hängig, men Daniel och jag trampade iväg och satte oss på Harrys uteservering och tog ett glas vin/öl. Tyvärr blev det en kortis då jag bara blev sämre och sämre.. och hela kvällen och hela lördagen rörde jag mig knappt ur soffan. Kände mig febrig och allmänt super sjuk! Hatar att inte kunna andas genom näsan och känna hur bihålorna spränger, blir ett läskigt vakum i huvet.

 

Så som sagt spenderade jag lördagen i soffan och Daniel gjorde mig sällskap nästan hela dagen och vi spannade in nästan hela kungligabröllopet, allt ifrån förberedelser, vigsel, middag, tårtan till valsen...
Ett fint bröllop och jag tycker verkligen om vårat kungahus, dom borde enligt mig ha mer makt än dom har. Jordnära och dom verkar så härliga.

 Daniel och jag skålade minsan också för brudparet =) 



Men idag har det blivit lite mer gjort, har jobbat en sväng, varit en kortis hos mormor och sedan styrde vi Aurora ut till Odensbacken och Daniels mamma o pappa. Vi blev mer än mätta och belåtna när det blev grillat, sommarpotatis, sallad och så svenska jordgubbar, grädde och kladdkaka efter det. Ojoj vi behövde inte bilen för att rulla hem det gjorde vi så bra på våra magar... Blir bra att börja jobba så man får lite rutiner igen =)

Nehej undra om man ska koka en kopp te och sedan krypa ner i soffan, något mer ätbart blir det nog inte idag... haha MÅ BÄST!!

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0