Samma lika

Har även denna dag suttit hela dagen med hemtenta, fick möta solensstrålar en stund närjag tog min morgonpromenad och nu i eftermiddag när vi cyklade iväg på visning men annars så har datorn lyst över mig hela dagen. Men ganska skönt för nu börjar jag greppa tentan och kan slappna av lite lite mer...
Igår var vi på visning på Oskarstorget, jag kände okej, Daniel kände NEJ! Idag var vi på visning på Senapsvägen, jag kände ja ja ja o Daniel kände NEJ NEJ!! Det går bra för oss vill jag lova... Så än så länge så vet ni vart ni hittar oss och troligen kommer vi bo här ett bra tag till... Daniel blir mer och mer negativ till allt vi kollar på känns det som, det finns fel på allt.. Suck!!

Tur att min älskade Jonna kommer hit ikväll och gör mig lite glad. Mystime dags för oss. Har inte träffat henne på över en vecka och det är aldrig bra!!

Nehej ska klura lite mer på tentan innan jag tar o lagar lite mat.. Blir fisk i ugn, grönsaker och tagliatelle idag tror jag allt =) Mumsigt och nyttigt...

MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0