Ny vecka och nya äventyr...

Tungt att gå upp idag, hade planen på att gå upp 6.45 men vid den tidpunkten trodde jag det var ett skämt eller ren tortyr.. Nej vid 7.30 rullade jag ur sängen hemskt trött. Inte blir det lättare av att man har en hund ligger sovandes brevid sig vilken inte ens märker att man gå upp... Oj man skulle blivit hund istället!

Dom som är osäkra på vad "kvalitetstid" betyder - behöver bara tillbringa några minuter med en hund. :)
(Lisa Myhre)

Detta citat har min vän Maria på sin facebook och det är så sant så bra. När jag segat mig ut ur duschen idag, tagit på mig kläder och allt så märker jag att Bamse vaknat, han ligger kvar i sängen men är vaken. Så jag sätter mig i sängen och myser lite med honom och de är få saker som slår det. Mysa med en nyvaken hund oj det är kvalitetstid på högnivå det!



Bamse får vara hos mormor en stund idag för jag sa i ett svagt ögonblick att jag ville jobba idag. Undra hur jag tänkte då?? Jaja tur det bara är några timmar. Sen blir det hem o hjälpa mormor med lite grejer innan jag ska få med Johanna på Combat och röra lite på fläsket. =)

MÅ BÄST!!



Kommentarer
Johanna

Nu hoppas ju jag att det är ditt fläsk du sytar på och inte mitt... :P

2010-06-14 @ 12:03:03
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0