Midsommar

I torsdags packade Daniel och jag bilen och styrde oss upp mot Sthlm och mamma o pappa. Vi blev mötta med mat och härligt mys på balkongen, sämre kan man ha det. Och så har helgen fortsatt, vi har haft det underbart!!!
I fredags på själva midosmmar började vi dagen lugnt åt lite lunch och så och vid 3 tiden begav vi oss in mot stan med tunnelbanan och vid 4 avgick båten från stan. Vi njöt av den härliga skärgården och god mat i flera timmar innan vi promenerade genom stan tillbaka hem till Kungsholmen, där blev det Yatzy och prat till in på natten. I lördags sov vi länge och tog sedan en promenad på nästan 1 mil innan vi åt lunch och sedan styrde Aurora hem mot Örebro igen..

Jag trivs så underbart bra hos mamma o pappa i sthlm, där är det avkoppling som gäller... Frid och lugn och ro precis vad jag behöver...

   
   
   
Daniel fiskar med sitt luftspö...
 Pappa är liten men är han verkligen såhär liten?? Neeej vi hade megastort yatzy =)
 Sähår vill jag bo!! Coolaste husen =)
   
  

Bilder säger mer än ord och ni kan ju se vilken bra helg vi haft!!!

MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0