Inte igår..

Ojoj det var ju inte riktigt igår jag tittade in här... Har inte varit människa på några veckor, hemskt stressad och nervös som en giraff för ett läkarbesök som jag va på idag. Nu känns allt lättare och jag hade Johanna med mig som stöd. Det har hänt en hel del sedan sist...
* Grillat med mamma o pappa
* Träffat vännerna
* Karro har varit hemma
*  Firat Sandras examen
och så mycket mycket annat har hänt.. Men kanske kan jag ta mig mer tid nu och hinna blogga lite =) 
Vi får la hoppas på det va... 

Sandras examensfest spårade ur lite lätt för vissa av oss, det finns full, det finn stupfull, det finns snorfull och så finns det tyvärr jag.. Ojoj tur att jag har en man som kan komma o hämta mig och underbara vänner som kan ta hand om mig... Man ska INTE dricka 15% smultronvin i kön in till krogen, läs verkligen I N T E!!
Men dte jag minns var väldans kul bjuder på lite bilder sedan sista tiden istället för o tjata med massa text =) 

    
    

Och så hann Karro o jag med en myslunch på Naturenshus

   Så söt!!

Nehej nu ska ja skutta hem till Jonna strax och få lite mat och mys i soffan. Älskar tisdagr, det är livskvalité att ha så underbara vänner som jag har!

MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0