Host host host

Har en sjuk hemsk hosta, den bara river i hela halsen och känns som jag har ett stort sår i halsen. Inte sådär toppen bra när man sitter o pratar i telefonen hela dagarna...
Första dagen på sommarjobbet igår gick bra, tog massa samtal frågade såklart massa också men tyckte det känndes bra. Vi hade så mycket att göra så rasten på förmiddagen blev max 10min ist för 30min och rasten på eftermiddagen försvann helt.. Ja så kan det gå ibland...

Idag är det på´t igen och efter jobbet blir det iväg och städa lite trapphus så med andra ord.. Mer jobb!
Men det ska ska väl gå det med, några alvedon så står jag på benen och det är full fart.

Har en super mumsig sallad med mig till lunch idag, med:
Babyspenat, fullkornspasta, mozarella, oliver, tomat, paprika, gurka, crabsticks.. Sämre lunch kan man ha!! =)

Nehej pilla i mig det sista av frullen och sedan blir det att trampa iväg i solen...

Ha en toppen dag!!!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0