Första dagen på 7 veckor

Japp idag börjar verkligheten, första riktiga dagen på sommarjobbet. Kommer jag orka?? Kommer jag hatat?? Kommer jag älskat?? Vi hoppas på att dte kommer gå bra i alla fall...
Är sjukt trött redan nu och har lite ångest över att jobba 8-17 (mina gamla arbetstider 7-16 va bättre) men men ett liv kan man ha någon annan gång. 

Ikväll blir det nog bara hem och dimpa ner i soffan då jag fortfarande inte mår ens 70% bra. Nosen snorar och huvudet känns som dte är fullt av bomull men vi ser fram emot en dag vid telefonen, en dag framför datorn en dag av den "Äckligt trevliga Alexandra" hon som tittar fram när hon får en telefon i handen...

Blir nog bra detta tror jag, matlådan är fixad och äpplet till morgonfikat ligger i väskan och jag är redo för dagen... Typ... 

 

Ha en toppen dag i solen!!!
MÅ BÄST!!



Kommentarer
karolina

ehm! jag jobbar typ halv nio till halv nio minst varje dag! Fattar du hur mkt liv du kommer att ha jamfort med mig!

2010-06-24 @ 21:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0