Det går bra nu...

Hej hopp alla glada människor och bloggen!

Just nu är det mycket bra som händer och fötter. Igår var det jobb hela förmiddagen och när jag närmade mig slutet och skulle bege mig hem o laga lunch ringer syster o frågar om vi ska mötas på stan o luncha... Svårt val?? Nej inte direkt. Hade en mycket mysigt stund på stan. Träffade Johanna en sväng efter det och uppdataterade oss om det mesta. När jag sedan äntligen skulle sätta mig med hemtentan så kommer Daniel och frågar om vi inte ska ta ett glas vin i solen istället... Ännu svårare val??
Med andra ord blev det inte så mycket pluggande igår, men jag var ju duktig både måndag och tisdag och nu har jag en fråga kvar så tycker jag var värd lite ledigt igår!
Kvällen spenderade jag med vänner på Ritz för Dolly fyllde år och det skålade vi på!
Sämre dag kan man ha!!

Över ett glas vin igår kväll beslutade Fredrik och jag att vi skulle ta en power walk idag på morgonen. Sådant kan man ju tro inte blir av men joho!! Vi slog tag i saken och 7.30 möttes vi utanför mig och har nu gått ca 45 min ute vid naturenshus och oset. En underbar start på dagen. Nu blir dte frukost och plugg för hela slanten, jag är så laddad idag! Glädjen spritter i kroppen och jag har så mycket roligt att se fram emot dom närmaste dagarna...
Men nu ta tag i plugget som sagt för sedan måste jag hinna städa lite här hemma och kanske baka en sockerkaka innan gästerna kommer! Men det är ju inte förens vid 19 tiden ikväll iof. Men det är så att ikväll styr vi Smyckesparty här på Skyttegatan. Min svärmor har en kompis som gör smycken och såklart har fröken lovat o ha ett party... =) Blir trevligt, lite folk, mycket fika och allmänt trevligt...

Hoppas ni har en lika bra dag/tid!!!
MÅ BÄST!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0