Dååålig

Ojoj nu har jag verkligen varit dålig på att blogga...
Men nu ska jag försöka uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv.
Frågan är den om jag ska göra ett inlägg för varje dag eller ett stooort! Nej det blir nog ett för varje dag istället, för med säkerhet kommer jag inte hinna skriva om allt nu före jobbet..
Ska nämligen gå till jobbet idag ist för att cykla, eftersm syster ska plocka upp mig direkt för att åka och pumpa muskler på gymmet =)

Håll till godo med lite bilder och uppdateringar som kommer nu =)




När man jobbar mycket får man ta sena kvälls power walks ist för att gå till njoy...
Inte helt fel när vädret är bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0