Bra dagar

Eftersom Jonna är borta på semester och njuter så fick Johanna vara mitt tisdagssällskap. Vi började med 45min spinning, redigt bra pass och vi körde hårt. Gick sedan vidare o mumsade sushi efter det en sväng in på O´learys innan vi avslutade kvällen med bio SATC 2. Rätt okej film, värd att se men attan va sent den sluta, tant va skapligt trött när hon trilla hem strax efter 00.00 igår...
Men sämre tisdag kan man ha måste jag säga =)



Även denna onsdag kunde varit sämre. Började dagen med lite jobb, städ i trapphus. Trampade hem runt 13 för o duscha o pilla i  mig en macka till lunch. Sen plockade jag upp Sofie och vi trampade gasen i botten och styrde ut mot Marieberg. Planen för Alexandra var att köpa ett par jeansshorts, det gjorde jag också. Men det följde med en väska, ett par skor och lite strumpor också. Och ett par shorts och en skjorta till Daniel också. Det va inte tanken men nöjd över inköpen i alla fall och hade en toppen eftermiddag med Soffan.
Vi gav oss också ikast med den största chokladbollen ever fick tyvärr inte i oss den men gott var det och nästa gång delar vi... =)
 

Nehej nu ska Älsklingen och jag trampa iväg och kolla på en lägenhet, får se om det är vårt nästa hem som vi ser ikväll eller om vi letar vidare. Ha en myskväll!!!

MÅ BÄST!!

Kom ihåg sista Gray´s ikväll!!! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0