Bäst före datum för 86or??

Ja ibland undrar jag om det är något fel på o vara 86a?? Har mitt bäst föredatum gått ut eller??

Flera av mina yngre kompisar skaffar barn, förlovar sig o gifter sig.. Dom skaffar hus och flyttar hejvilt. Men mitt liv verkar stå helt still. Och tar jag upp det med min man så säger han bara...

- Ja är rätt nöjd med det som vi har det nu...
Det där med o förlova sig o gifta sig betyder inte lika mycket för mig...

NEJ MEN JAG DÅ!!!!
Ska jag gå här o hoppas o längta medan jag ser alla yngre kompisar springa om mig o ha roligt med allt som jag drömt om i hela mitt liv?? Karln säger jo men inom 10år kan vi väl säga...
Äähh hallå? Är det någon som missat att jag vill ha barn o gift mig innan jag är 30??
O om 10 år är ja bra mycket mer än 30 vill jag lova...
Nej jag börjar känna missmod..
Hur gör man för att få fart på livets alla roligheter??

Eller är det redan för sent? Är jag för gammal???

Suck!!!



Nej nu ska ja ut och möta upp Sofie för en promenad sedan iväg till mormor för o få plättar till lunch och för att städa hennes lägenhet tills Ulla kommer på torsdag... Blir en bra dag det tror jag! =)

MÅ BÄST!!!


PS. idag fyller Anna 24år!! GRATTIS ANNA!!! =)




Kommentarer
masken

gumman ja tror inte på riktigt att dom har roligare än dig?! och ditt liv står INTE still! jämförej med mig så känns de bättre ;)höh. du måste se det Du har, inte det du inte har...puss

2010-06-15 @ 10:55:13
Alexandra

Du har rätt gumman, men ibland är det svårt att se dte man har... =) Längtar tills vi ses!!

2010-06-20 @ 20:45:00
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0