YYYEEESSS!!!

YES!!!! NU ÄR DTE ÄNTLIGEN FREDAG OCH DETTA KOMMER BLI EN TOPPEN TOPPEN DAG DET VET JAG!!!!!

Ska snart iväg till jobbet, ska luncha med Jonna idag. Mys!
När jag kommer hem i eftermiddag/kväll levereras min bebis Bamse till oss och jag måste piffa till mig och hemmet lite för senare kommer min lilleve!!!!!!!!!!!
Vi ska dricka vin o drink och titta på kort och ta igen all tid som vi missat, självklart ska vi lyssna på Rolatz också. Det är hur länge som helst sedan vi sågs kanske till och med ½år sedan...

Så denna dag kan inte misslyckas, önskar mig bara sol till kvällen så vi kan få sommarparta ikväll =)




Jag och Eve i Frankrike för några år sedan =)



Vi har haft så mycket roligt och mysigt ihop...
Här är mamma o pappa med också...


Kommentarer
eve

hiih sikka småskitar de ä på korten ;)



vi ska ha en toppenkväll!!!!!



ses om 5 timmar <3

kärleeeeeeeeeeeeeek till dig!

2010-07-09 @ 13:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0