Livet är inte lätt när man har det bra

Fy tusan så dålig jag har varit på o blogga på sista tiden...
Men det är för att jag jobbar hela dagarna och inte orkar ja gå in på morgonen och på kvällen har jag inte tid...
Men får passa på när man får tillfälle =)
När det är sommar så är dte väl ingen som är så aktiv vid datorn iof, då går man ut i solen istället!

Imorse när jag cyklade till jobbet såg jag det sötaste, jag är en sådan där som alla bilar hatar som cyklar i biltrafiken och stannar vid deras rödljus istället för att ta mig till ett övergångsställe. Men idag var det inte bara jag, framför mig stog/satt en man i sina gråhårsdagar i en permobil eller vad det heter och blinkade glatt med sin blinkers. Haha i alla fall jag tyckte detta va super sött.

Igår när jag kom hem vid ca 20,30 tiden så va ja så badsugen så jag tvinga med min man för att bada, dock bara jag som badade men han fick vara mitt sällskap... Vilket fall så är dte så konstigt, när vi går från och till bilen så ser man tydligt hur myggen bara dras till mig, Daniel får inte någon runt sig... Hur kommer det sig tt dom gillar mig så mycket?? Jag måste ha värsta årgångsblodet.. haha


Har lite problem inför helgen, första helgen på länge som vi inte har något planerat, så nu har vi beslutsångest...
Ska vi va hemma men ta en dagstur till sthlm på lördag?? Eller ska vi redan på fredag kväll åka ut till syster med familj på landet och njuta av landet hela helgen... Eller ska ja se till att vara hemma på lördag kväll så ja kan gå ut och parta med Sandra och hennes vän?? Svårt det där när man har så många val...
Får se hur vi styr upp helgen =)

Ha en bra dag alla glada där ute...
Må bäst!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0