Toppen helg...

Fredagen blev som jag trodde toppen, trotts att lunchen med jonna och Karin blev inställd så hade jag ju kvällen med Eve att se fram emot. Vi åt tacos, drack Cosmo, vin o drinkar, tittade på nostalgi kort från våra resor och bara nöjt av varandras sällskap... 
Vi mötte Jonna och Dolly på Ritz, va tyvärr inte så mycket folk men det gav oss mer tillfälle att glo på folk och ta igen tid med varandra. Eve sov hos oss så vi fick en mysig morgon och förmiddag ihop också. 
Eve och jag är sådana där kompisar som jag gillar att ha.. Vi har känt varandra länge, vi har gjort mycket ihop under alla år.. Vi ses inte så ofta längre men när vi ses så är det ingen skillnad, vi bubblar på och allt är bekvämt och avslappnat. DET är vänner för livet... Vänner där man kan vara sig själv... 

  Underbara blommor fick jag av Eve! 
   

När Eve åkt hem i lördags så packade Daniel, Bamse och jag in oss i bilen och styrde Aurora mot Åsbyviken och systers sommarstuga. Dom¨åkte till frankrike så vi fick hela stugan och poolen för oss själva...

Eftermiddagen, kvällen och söndag förmiddag spenderade vi med att bada i poolen, sola, grilla, äta god mat, mysa i soffan, spela kubb, promenera och bara njuta av lugnet på landet...

  Sämre kan man ha det...
  
  
 

Eftermiddagen har spenderats hos mormor, till att städa trapphus, att tvätta och nu bara slapptime...
Tänkte ta mig en promenad men för varmt så håller mig inne ett tag till tror jag =)
Ikväll blir det inte många barn gjorda nej det blir i soffan för imorgon är det jobb igen och en mastodontvecka tar start... Helgerna går nu förtiden åt till att återhämta sig och samla nya krafter...
Nästa helg är redan planerad och då kommer mycket energi samlas i min kropp =)


Njut av en härlig söndag!!!
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0