Söndag - måndag

Söndagen va fullrulle...
Började med att slänga i tvätt i maskinerna, mötte en valp ute i parken och Bamse blev som ung på nytt så han skutta runt och lekte i ca 1 timme, sen behöver jag kanske inte säga att han var trött som en liten björn efter det.
Jag gav mig ut och sprang en sväng men dte va lite för varmt för min smak men men. Vi fixade och donade lite hemma innan jag gav mig iväg och jobbade en sväng och sedan hem till mormor för att äta lite glass.

Mamma och pappa kom förbi med småbarnen för att hämta Bamse och senare hämta en spegel och jag gick och fikade med Karin, men eftersom glassmaskinen var trasig så tog vi en promenad hem till Sandra istället...

En härlig söndag måste jag säga...


Idag är det måndag igen, hade önskat det fanns en till dag på denna helg det vore skönt för mig...
Men nu måste jag spurta iväg till jobbet eftersom jag ska gå dit idag.
Blir nämligen en sväng till gymmet med syster ikväll, pumpa lite muskler ;)

MÅ BÄST alla fina där ute!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0