Snart är veckan sluuuuuut....

Jaha då är det redan torsdag, dagarna och veckorna bara rusar fram, knappt man hinner med.
Igår efter jobbet tog Anna och jag oss en sväng till Hjälmarbadet, blev en underbar kväll... Massa girltalk och såå skönt i vattnet. Kvällsbad är underskattat och något man borde göra oftare!

Annars har det inte hänt så mycket i veckan, tränade i måndags, jobbade i tisdags, badade i onsdags, ikväll vet jag inte riktigt.. kluven om jag ska bada eller träna eller jobba.. Vi får se vad kvällen bjuder på och imorgon är det fredag och då drar vi nog ut till Odensbacken och spenderar natten i Daniels föräldrars hem. Klippa lite gräs, vattna lite blommor och grilla lite såklart.

Är så shopping sugen men det är inte så bra när man inga pengar har... Skandal, men har sett en väska som är på REA nu som jag tittat på i flera veckor, undra om man inte ska slå till i alla fall... Är ju egentligen skor jag behöver men det är ju så olika dte där hur man tycker ;) Inget behöver ju utesluta det andra egentligen...



MÅ BÄST!!
Ta en glass extra idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0