Måndag

Ojoj idag är jag sådär sjukligt trött... Skulle kunna somna över tangenterna vilken sekund som helst.
Kanske är det vädret eller kanske är det helgen som spökar. Inte för att vi har haft det fullt och stressigt i helgen, snarare tvärtom. Vi åkte som sagt ut på landet och hade det bara underbart, lugnt o mysigt. Grillade, bastade, badade, och halvsov. Shoppade i Odensbacken med syster och bakade paj och bjöd på fika. 
Så har gått in i semester ställning i min kropp, vilket är mer än skönt... Men lite svårt att komma igång idag =) 

När jobbet är slut idag ska jag åka förbi ticket och se om dom har någon resa till oss v.32, ska ta en sväng förbi mormor sedan bara hem och lägga mig i soffan och sova så jag orkar jobba lång-monster-dag imorgon.

Nehej ett sista ryck innan jag går in i nån koma på heltid!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0