Lördag

I lördags började vi dagen lugnt sedan drog Sandra och jag iväg till IKEA och M-berg för att shoppa loss och det gjorde vi. Det va egentligen Sandra som skulle shoppa till sin nya lgh men jag gjorde henne sällskap och shoppade min del jag också...

När vi shoppat klart plockade jag med mig Bamse och Daniel hem till fröken Sandra för lute skruvande av möbler och en allmänt trevlig stund!

Kvällen spenderade vi hemma hos Maria och Adam med mer grillning, hr blev dte kotletter och färskpotatis, sill, sallad, klyftpotatis (varför välja när man kan göra båda??) och massa annat mumsigt.

  
  Svensk sommar...


Underbart vacker kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0