Hur är detta möjligt??

Det är sjukt detta...
För varje morgon jag vaknar så tror jag att tröttare än såhär kan jag inte bli men nästa morgon är 7 resor värre att komma upp... Ojoj är detta början på resten av mitt liv???
Jag saknar sovmorgon!!!

Idag blir det bara 1 jobb, har städat klart mina trapphus så bara jobb till 17.00 ikväll, LYX!!!
Hoppas få hälsa på Sandra i sitt nya hem ikväll också kanske skruva en och annan IKEA möbel haha

Inte nog med att Sandra har flyttat hem till Örebro igen nu har jag henne i samma stadsdel också, det kan vi kalla lyx!! Förstår hur många spontan besök med te och promenader det kommer bli. Skönt att ha en kompis nära som man bara kan tvinga med ut på promenad snabbt utan att behöva planera...
Det blir bra det! GRATTIS SANDRA TILL DITT NYA HEM!!!!


Och ikväll ska ja verkligen försöka sova tidigt...
Nu ska ja pilla i mig de sista jordgubbarna sen iväg till jobbet!!
MÅ BÄST!!






Kommentarer
Gjermundsonja

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-01-28 @ 08:42:30
URL: http://gjermundsonja.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0