Hoppsan Kerstin

Igår sa ja klart och tydligt på jobbet, usch jag hatar tisdagar!!
Folk tittade konstig på mig och sa -Vilken tur att det är onsdag då!

Idag när jag skulle ta mitt p-piller högg det till i magen för torsdagens piller var INTE taget ännu.. ojoj hur gör man nu?? Efter några sekunder kom jag på att -jo man bara tar det eftersom det är torsdag idag...

Ibland är jag virrigare än värst...
Igårkväll när jag skulle åka till Sandra hitta ja inte mina nycklar, när jag kom ut satt de kvar i cykeln, BRA Alexandra!! ja så kan det gå...

Vi va i alla fall och tittade på lgh och den va mucho fin så nu hoppas vi på att ingen annan är lika intresserad som vi är... Efter visningen mötte jag upp Jonna och vi trampade till Sandra där vi nöjt av jordgubbar, melon och rosévin, en härlig onsdagkväll måtte jag säga... =)

Men nu är dte dags för jobbet igen, ikväll blir det spinning, kanske lite inlines men något som är säkert är att jag ska dimpa ner i soffan och slappa en lång stund ikväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0