Håller tummar och tår och allt annat...

Mitten av veckan, onsdag, lilllördag...
Ska strax dra mig iväg till jobbet, prata med lite folk och vara allmänt trevlig =)

I eftermiddag håller vi extra många tummar för vi ska iväg på en visning av en lägenhet på Hagmarksgatan. Den kan vara DEN! Tänk om dte är vår framtida hem?? Vågar inte hoppas för mycket men det är jag i ett nötskal, jag hoppas och önskar och drömmer direkt. Ska jag göra något går jag in till 110% direkt ingen halvmjösande här inte... Men vi får se hur det går, semestertider nu så kanske ingen kommer... Bara vi!

På kvällningen ska jag träffa mina lyckokällor, Jonna och Sandra... Det ryktas om lite rosé och god mat.. Det är en kväll jag ser fram emot. Ser ut att bli en bra dag detta, längtar tills klockan slår 17.00 och jag får sluta jobba och alltd et roliga börjar =)

Nehej slurpa upp smoothin nu och bege mig iväg woooorktime...

MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0