Vingåker

Fick med mig min kära man på en tur till Vingåker för lite shopping där, min tanke var nyårsklänning, det behövdes en ny iår och då kunde det ju passa bra =)
Men fy fasen va bitter jag var när ja kom därifrån, provade säkert 15 klänningar och INGEN INGEN satt bra, fick knappt på mig dom, kände mig som en flodhäst bland massa modeller.
Antingen är jag fel skapt eller så är dte kläderna, jag tror på kläderna, eller??
Vilket fall efter ca 2timmar där så kom vi ut med ett par strumpbyxor, nice...
Vi gasade hem till Daniels föräldrar istället o fick lunch o fika trevligt var det. Efter att vi hämtat Bamse som hälsat på hos mormor när vi va på utflykt så mötte jag upp Karin o Sandra för en underbar och fantastisk sushi o vin o glögg kväll. Älskar o träffa mina vänner o bara sitta o pratat skit o skratta, får man sedan sushi o vin på det hela så är väl lyckan gjord enligt mig ;) 



Daniel va lite sugen på denna mössa när vi va på vingåker synd att den va lite väl dyr ;)
Het eller hur??!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0