Tulpaner

Jag älskar verkligen tulpaner!
Det känns vårig och fint tycker jag, just nu har vi två buketter här hemma, en köpte jag själv o en fick vi av Daniels föräldrar i lördags. Lite rädd att dessa inte ska hålla sig så länge till det ser ut som att de börjar blomma ut ordentligt, ger dem nog max 1-2 dagar till tyvärr.
Ja tycker att vi borde köpa en bukett varje vecka och ha, Daniel tycker det är onödiga pengar...
Men så vet vi ju alla vem det är osm handlar i denna familj, haha
Kanske inte blir varje vecka men ska absolut unna mig fina tulpaner oftare än vad jag gjort, det är hemtrevligt o mysigt!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0