Torsdag

Jaha redan torsdag, idag bär det av till universitetet för årets första föreläsning nu startar allvaret igen. Här har man gått o lullat på små moln länge nog uppenbarligen men inte vet jag det ja ja trivdes bra med mitt jullov. Men men någon gång kommer vardagen ifatt så är det väl.

Igår var det röd dag och alla va lediga inkl min älskling, vi planerade en ganska effektiv dag men tröttnade när dte va så kallt så började dagen med att gå o köpa färskt bröd hos bagarn till frukost sen höll vi oss inne o lekte med Wii hela dagen förutom en sväng till Coop och ett par turer ute med Bamse prinsen. Eftersom det va en sådan dag som det va så blev det betydligt mindre pluggande än vad jag önskat mig, läs inget före kl 23.00. Men men så är livet ibland och vi hoppas på det bästa idag.
Igår kväll kom Sandra och Jonna över på en mys kväll med mat och tv och glass o te och choklad. MUMS!!


Nehej nu MÅSTE jag dra mig iväg så Sofie slipper stå o vänta...
Ha en toppen dag jag ska gräva ner mig i plugg hela dagen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0