Svenska för tidigare år

Gårdagen va relativt effektiv.
Började dock ganska segt men sen tog det fart, jobbade i ett par timmar, promenerade till gymmet o tränade en sväng innan det bar hem för plugg, läsning av funktionell grammatik, och OJ vad har jag gett mig in på egentligen?? Intressant, men invecklat o mycke... Vi hoppas på det bästa och kämpar på!
Efter det blev dte soppa o varma mackor med älsklingen o en annan del av köping, mitt favvo!!

Idag börjar nya kursen på universitetet och jag är härmed inne på min tredje termin i de stora plugghusen. Antingen kommer jag ligga på psyket när våren kommer eller så kommer jag vara en jobbig nörd som på pekar allt folk skriver. Hahah
Nehej önska mig lycka till för nu ska jag gasa bort till ÖU o träffa några vänner som sällskap!

Ha en toppen dag, kanske ses vi på Njoy ikväll?? Jag ska dit i alla fall ;)



Hahaha hittade denna på nätet, underbar, jag håller med!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0