Sopping we like

Igår blev det en liten shopping, fredagen till ära. 

Direkt efter skolan fick jag med mig Johanna upp på stan. Gick in på HM för o köpa leggings o kom ut med leggings och en skjortklänning. Gick in på Spirit för o kolla efter en kort jacka o kom ut med en klänning o örhängen. Ja så kan det gå ibland. Efter att ja blivit bortskämd med mormors mat och sedan städat hemma hos henne så fick jag med mig Daniel till IKEA. Där trillade dte ner lite annat än vad vi hade tänkt men men nöjd blev jag i alla fall. Bland annat köpte vi 2st super söta rosa latte muggar dom gillar jag skarpt, funderar på om jag ska köpa 2st till bara för att. 



älskar min rosa kopp! 



Fina klänningarna, se så söta knappar!!  




Dessa kommer användas väl det känner jag på mig =)


Nehej dags o hoppa in i duschen o kanske fixa nå litet o äta innan jag spatserar iväg! =)

Ha en toppen kväll så ses vi i mörkret o skakar lite rumpa kanske!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0