Söndagen

Vaknade ganska tidigt i söndags trotts lördagens bravader, men slutade i att jag somnade om och inte kom upp förens strax efter 10, jaja så kan det gå ibland.
Vi åt frulle o mös i soffan en stund innan jag styrde upp mig själv och gick iväg o jobbade en sväng och sedan blev det en lite joggingrunda, har bestämt mig för att lugnt vänja kroppen vid att springa. Min ansträngningsastma gör sig tyvärr mer o mer påmind så jag måste ta det lugnt men, ska börja jogga några km o sedan öka lugnt så igår blev det ca 2,5km och det gick riktigt bra, kunde hålla bra temop o det gillar vi.
Vilket fall när ja hade gjort mina sysslor så tyckte jag att jag var värd o shoppa lite, åkte med Sofie till Stadium outlet, laget 157 och Marieberg och det vet ja inte om dte va så bra egentligen.
Garderoben blev glad men inte plånboken...
Köpte en löparjacka, en klänning, en kort jacka/kavaj och ett linne, ca 1000kr sa bara poff, men som Daniel sa
- Det är lätt hänt, haha.

Kvällsmate fick för mig bestå av makaroner, ost och ketchup och några pinnfiskar, hälsokost alla Alexandra. 
Avslutade det hela med lite Ben and Jerry glass, det får magen lida för idag men ibland är dte värt det. 

Blev inte så mycket plugg som jag hade planerat men så kan det gå, det är så olika det där hur det blir och vad man prioriterar i slutet...


  

Tre av mina inköp, är mycket nöjd. VILL HA VÅR NU!!!



En fin vän ;)




Kommentarer
Johanna

Det där är lätt den godaste smaken som finns, Ben och Jerry, de enda männen en tjej kan lita på!

2010-01-26 @ 21:07:28
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0