På gång

Jaha nu har det nya året tagit fört ordentligt...
Har hunnit partat, firat födelsedagar, varit bakis, pluggat, slappat, tränat ja det mesta som mitt kommande år kommer innehålla =) Det har börjat bra och med nya schemat i handen så vet jag absolut vad jag kommer göra fram till i sommar, känns sådär måste jag tyvärr erkänna. Men men det är väl som sagt bara o bita i o se glad ut. Frågan är bara vad jag ska göra i sommar?? Någon som har ett sommarjobb till mig över?? Vill nog inte jobba hela sommaren bara några veckor skulle vara skönt, eller ja behövligt!

Vilket fall så ska ja nog ta med min kaffemugg o sätta mig i soffan eller om dte blir sängen o läsa igenom Karins paper som ja ska oponera på imorgon, happy happy!

Ha en toppen dag!!




Min bästa prins för alltid!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0