Nyårsafton på dagen

Dagen började med att jag plockade upp Sofie för lite shopping på Marieberg, ja taggat eller hur men tusan ja hade ju ingen klänning o Sofie hade sena julklappar att köpa, det va lugnt o skönt på Marieberg, en ganska mysig start på sista dagen på året tycker jag allt. Fick tag på en klänning som jag älskar o Sofie shoppa löss både julklappar o till sig själv. Vid 12 var vi dock hemma för jag o mina män skulle köpa pizza o gå o äta lunch hos mormor, mysigt värre enligt mig!

Sen blev det hem o baka annanaspajer o fixa inför kvällen...



Männen vilar efter maten o har lite gullstund... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0