Nu får det bära eller brista...

Torsdagen började redan kl 7, duschade o åt frulle, vid 8 va ja taxi till mamma som skulle till tandläkaren. Vid ca 8.20 satte jag mig i soffan och öppnade vår kära hemtenta...
Där satt jag till ca 13.15 då ja skulle ta en snabb visit hos vårdcentralen för o skaffa nya p-piller (för er som är intresserade av den informationen...). Vid ca 14.00 var jag tillbaka i soffan igen och där satt jag tills klockan blev ca 22.45. Hade ingen känsel i rumpan o va helt slut i hela kroppen, speciellt huvudet o ryggen, men klar var jag.
Och efter att ha idag fredag läst det hela ja åstakom igår så inser jag att det fick det vara värt, kanske inte 110%nöjd, men nu får det bäsra eller brista nu ger jag upp för denna gång. Ska slipa på några formuleringar sen beger jag mig till köket för att baka istället. Jag behöver få tillbaka min ro i kroppen, min ro som jag bara får av att baka det jag vill o inte för att jag är sugen utan för att ja då kan släppa alla tankar på allt annat.

Nu är jag o mina kurskamrater mer än värda en helg! Trist bara att man måste plugga i helgen eftersom nya kursen börjar p åmåndag o uppgifter finns att göra... Jajaj vad att göra...

Sofie kommer vid 12 o då åker vi o lämnar in skiten o sen ska ja luncha med Emma o troligen blir dte en mysfika hos mormor också efter det. Så man kan säga att jag tar helg inom en snar framtid, det tycker vi om!!




Detta är min pluggplats i livet som nu ska plockas ihop för denna gång...
Tack och adjö!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0