Mitt i veckan dagen igen då... Onsdag

Dagen började med att jag masade mig ur sängen redan 6.15 ihop med Daniel, kändes inte riktigt okej när man 2 dagar i rad inte sett ljuset före strax efter 9. Men men även jag måste ta tag i mina dagar ibland.
Började dagen tidigt som sagt på ÖU, terminens sista seminarie, bara en hemtenta kvar så va denna kurs slut o borta ur mitt liv (underbar skönt, den sista delkursen har vart allt annat än bra...). Fortsatte direkt efter skolan till mina trappor, mina älskade trappor. Där har jag gått i några timmar idag o sjungit winnerbäck låtar o tänkt på pengarna ;) Hann med en sväng till Coop innan det bar av hem för en sen lunch och lite slapptid.
Kanske borde jag ha spenderat eftermiddagen till att pluggat men ja känner bara att NEJ ja ville inte. Visst vi har hemtenta imorgon, men ska ja sitta o läsa ALLA böcker igen?? Nej dte känns lite väl överdrivet va...
Beslutade att jag behövde ha en mys eftermiddag med mitt kaffe vid datorn.
Har klickat hem en grej som jag hoppas få i nästa vecka om allt går som det ska, men snart kommer den i alla fall... Ska bli spännande, är ca 299kr fattigare men dte är det nog värt tror jag.

Jag har någon konstig läggning, ju mindre pengar jag har ju mer shopping gör jag, har jag mycket pengar blir jag snål o köper inget. Med andra ord är det nog meningen att jag ska vara miljonär eller vad tros?

Nehej nu ska ja plocka ihop några filmer innan jag brummar iväg till Jonna för att bli ompysslad och matad med Jonnas hemmalagade mat. Sämre kan man ha det måste jag säga!!



Jag vet att jag har världens bästa vänner runt mig,jag vet det och jag uppskattar det och jag försöker så mycket som jag kan att visa hur underbara ni är och hur mycket ni betyder för mig, utan er finns inte jag, utan er kan jag inte leva!!







Kommentarer
Ailoedel

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:53:17
URL: http://ailoedel.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0