Luddig i huvet men fin om benen

Fick sova ut ordentligt idag så underbart skönt när man inte sovit ordentligt på ett par dagar.
Mitt huvud har helt luddad ihop av all grammatik...
Började dagen idag med massa kaffe på Grodan i sällskap av Linn och Johanna och vår älskade grammatik. Det konstiga är att när man väl tror sig förstå så luddar det till sig igen.

Vid strax efter två fick vi nog och ja gick ner till mamma o fick benen vaxade istället, det behövdes kan man säga.. Hårfager va nästan flintis om man jämförde med mina ben. 

Nu har ja suttit här o lullat runt ett tag, ska snart dra på mig skorna o möta Jonna för en fika innan vi ska på bio, mysitime! Frågan är ska man lyxa med något gottigt eller ska man hålla sig eftersom det fortfarande är vecka?? Bra fråga...

Nehej nu ska mitt luddiga huvud o mina fina ben ta tag i det hela... 


 

Johanna hade koll på läget idag i alla fall...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0