Lördag

Tvättar för fullt denna lördag förmiddag, ska strax dra mig upp på stan för en lunch med Karin o inhandling av lite små grejer. Den stora frågan just nu är... Cykel på isgatan? Bil = latmask, eller gå= hurtigt med stavsår på hälen?? Det är en stor fråga just nu, tror ganska snabbt jag räknar bort cykeln, o bil känns lite väl va? Nej det får nog bli gå trotts skavsåret ja skaffa mig igår...

Annars händer inte mycket under dagen, förens ikväll då ja ska ut o skaka rumpa o dricka vin med härliga tjejer.
Vad jag vet såhär långt blir det i sällskap av; Johanna, Karin o Sanna.
Ska hem o rota runt i Johannas garderob sen också, se vad jag ska strosa runt i ikväll, hihi bra med en vän med samma klädsmak o storlek ;)

Nu blir det i alla fall lite kaffe drickande innan ja ska träffa Karin!


Ha en bra dag!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0