Fredag sista dagen i veckan

Har verkligen ingen fredags känsla, skulle likväl kunna vara onsdag idag. Kanske vore dte bra om det vore onsdag, för med fredag menas att det bara är helgen kvar och 2 dagar sen så är dte dags för tenta i grammatik, 3 timmar nere i bunker nr3 pillandes med fraser, satser, preffix, suffix, attribut, adveribal, subjekt, morfem och allt vad det nu heter... Paniken kommer närmare men trotts det så orkar jag verkligen inte ta tag i det, jag lever på hoppet och hoppas på det bästa. Kanske klarnar lite under eftermiddagen och i helgen. Håll tummarna!

Här sitter jag i alla fall redo för o åka till skolan, har en av mina nya klänningar på mig idag, svart och vit är färgerna idag (och lite grönt plåstrer på tummen). Daniel är hemma och är sjuk för ovanlighetens skull, tänk om dom bara kunde hitta felet.. Ska stanna i skolan efter lektionen o plugga en sväng sen hoppas jag vi kan ta en sväng på Hindersmässan och kanske hämtar jag min lilla prins före det.

Har haft flera obehagliga drömmar om honom sista veckan så vill ha honom hos mig känner jag...
Annars blir det en lugn helg vad jag vet, en hel del pluggande, lite träning, en sväng till mormor kanske, lite jobb... Annars bara lugnt, ska ladda för nästa helg i London!!! Som jag längtar!
Den resan är ett målsnöre ett ljus i tillvaron just nu!!



Dessa fina tulpaner fick jag av min kära sambo i onsdags... =)




Kommentarer
sofie

niii va gulligt. du som älskar tulpanisar

2010-01-30 @ 12:59:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0