Fredag it is!!!

Japp fredagen kom med en raskande fart måste jag säga, ingen fredagskänsla så långt ögat kan nå men skönt i alla fall tycker jag nog. Ska strax hälla upp kaffe i min lilla termosmugg sen iväg o hämta Sofie för såhär på morgonkvisten är det dags för seminarie om barns möte med matte och skrivande, låter väl spännande???

Efter den underbara starten drar jag direkt o jobbar tänkte jag, kommer jag hem emellan kommer ja aldrig iväg igen känner jag. Så det blir en tuff dag utan rast o vila förens ikväll då jag bara ska ligga o mysa i soffan har jag planerat.
Helgen är redan planerad. Lördagen kommer förhoppningsvis börja med o tvätta, vidare med en lunch på stan med Johanna och Karin och kvällen blir party party och skaka rumpa!
Och på söndag kommer det troligen bli lite lite segt men trotts detta ska jag fika med Jonna och såklart fira Lulle Köttbulle som fyller 11år, fy va tiden går fort!!

Nehej dags o rusa iväg så ja är i tid för en gångs skull, kul o förvåna någon gång ibland ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0