Fredag den dagen som jag gillar Bäst!

Äntligen fredag, denna vecka har både gått fort men ändå inte. Har hunnit massa känns det som.
Den har inte rusat men inte segt lixom småjoggat i alla fall. Första veckan på nya kursen, Svenska grammatik, känner att jag nog faktiskt har fått in ett o annat i huvet som jag inte hade förut, men ack det är mycket kvar ja måste greppa innan jag kan klara en tenta på detta. men ihop så reder vi det hoppas jag. Tur ja har toppen bra pluggkompisar.

Igår va det effektivitetens dag igen, skolan, städa massa trappor, handlade och tränade. Lika effektiv blir jag idag, Skolan, städa och lunch hos mormor, promenera med Sofie och sen barnvakt ikväll, hoppas på att kunna klämma in en sväng på stan men vi får se hur det blir med den saken, kanske kan ta det imorgon om ja hinner...

Just ja, i onsdags va Jonna och jag på snabba cash, filmen. Jag har inte läst boken, visste inte ens att det va en bok, ja måste med andra ord börja läsa mer böcker inte bara skolböcker.
Jaja, filmen va otroligt stark, många obehagliga scener, men ja kan inte säga annat än att den var bra. Gillar ni starka filmen baserade på verklighet så se den! Men ta gärna med nån o hålla i handen eller i alla fall en kudde.


Nehej nu ska ja försöka ta mig iväg så ja kommer till skolan före 9.15 o hinner köpa kaffe innan det är dags o strutta in i klassrummet.
Ha en toppen dag o kom ihåg, IT´S FRIDAY!!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0