Bitter, irriterad och lätt förbannad!!!

Rubriken beskriver precis hur jag känner mig just idag.
Eller egentligen beskriver den bara hur jag känner när jag tänker på en viss sak idag, annars är jag glad som oftast! =)
Saken är den att jag för lite mer än en vecka sedan mejlade med en tjej om att köpa 2 böcker av henne till min kurs. Brukar köpa litteratur av folk begagnat och det har aldrig varit några problem. Vilket fall så ville hon absolut ha pengarna innan hon skickade böckerna, i vanliga fall brukar ja sätta in ½ innan o ½ när jag fått böckerna, men men tänkte jag, bara ja får böckerna. Så ja sätter in 280kr till tjejen ifråga och hon säger sig skicka böckerna. Toppen så långt!!

Nu är det bara så att dte har gått EN vecka sedan hon ska ha skickat böckerna, nog för att posten är sega men EN VECKA???? Vid detta laget betyder det att jag börjar ana oråd och är riktigt riktigt bitter!!!
Kommer inte böckerna denna vecka så ska jag seriöst personligen åka till Johanneshov (där hon bor) och nypa henne hårt o skälla ska jag också göra, ack så ja ska skälla!!!
Man gör inte såhär så är det bara!!!
Det hör till att hon har slutat svara på mejl nu också...

Nej nu tänker ja inte skriva mer om det för ja blir så arg så det bara bubblar i magen!!
Berättar hur det gick en annan dag om det blri en resa eller ett glatt leende =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0