1000 inlägg

Ja nu va gränsen nådd då, mitt förra inlägg va mitt 1000e inlägg, då är frågan... Har jag fått nog av att blogga?? Har folk fått nog av min blogg?? Gör jag detta för folket eller för min egen skull??
Troligen gör jag detta för min skull annars skulle jag inte hålla på o skriva o risken finns att ni får stå ut med mig ett tag till, kanske inte 1000 inlägg till men fler blir det...

Idag började dagen tidigt, steg upp före tuppen för o hinna duscha innan jag körde mormor till bussen mot Sthlm och ett beslk hos mamma o pappa. Sen åkte jag raka vägen till Willys för lite handling, det blev inte mycket dock knappt några varor alls i hyllorna, dumt! Men fick med mig i stort sett allt på listan så får vara nöjd i alla fall. Nu sitter jag här o äter jordgubbsyoggi o flingor o dricker honungsvatten, ska strax ta tag i o plugga lite innan Sofie kommer. Får se om hon lurar ut mig på någon promenad eller om jag kan stå emot, är ju tusan -16 ute, knappt så ja går ut frivilligt idag måste jag säga...

Ikväll blir dte till att hämta mormor vid bussen och sedan hem o ha mys kväll i soffan, förhoppningen är att jag är klar med skrivandet på papret då så ja och min man kan ha en riktig myskväll i soffan, kanske se nån film o äta gott... Ska ha det som mitt mål och min belöning idag då ska ja nog kunna få ihop detta peper hoppas jag!


Ha en bra dag alla och ta på er VARMA kläder!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0