Working 9 - 5

Jaha idag steg ja upp före tuppen tyvärr hamna ja här med min frukost så det tog lite längre tid men snart ska ja rulla iväg till andra platser. Ska jobba och städa en lägenhet hela dagen lång, tror dock inte det tar allt för lång tid vilket vore bra för lilla mig. Måste ju hinna hem o piffa till mig inför kvällen, mamma, mormor, syster och jag ska nämligen på Hjalmar ikväll, ryktas att den ska va toppen iår så ska bli riktigt kul!
Hoppas på god mat och många skratt ikväll =)

Annars händer inte så mycket dagen igår blev bra som jag trodde, blev sjukt sugen på o mysa o spela kort men det hann vi tyvärr inte =( Kanske får ta det i helgen istället!

Nehej nu måste jag verkligen ta tag i livet o susa vidare!
Ha en toppen dag!






Kommentarer
Carro

Haha.. Nu har du något att fundera på gällande 7 intressanta saker om dig:) blir en intressant läsning :) ha en bra dag!

2010-02-12 @ 08:11:13
URL: http://carolajjn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0