Vin & Melodifestivalen is the shit

I fredags gick hela långa dagen åt till att skriva på hemtentan, detta va en hemskt långdragen hemtenta. Kan bero på att jag inte va det minsta motiverad till att skriva så det blev många små pauser och ja ville helt enkelt inte. Men vilket fall. I lördagskväll fick jag besök av Sofie och Johanna, eller Sofie mötte jag ute och gick till Coop o köpte frukt och annat mumsigt. Vi spenderade i alla fall kvällen med att ligga i soffan dricka vin och äta frukt, sämre kan man ha det vill jag lova.

Melodifestivalen var allt annat än bra men sällskapet klagar jag inte på ;)





Tack tjejer!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0