Vi går genom livet med en trasig lykta och lite rost...

Ja igår va det måndag, va som sagt sjukligt trött och kände på mig att dagen skulle bli sådär.
Skulle ju få tillbaka tentan som jag visste att jag kuggat och så gjorde jag också, med några ynka få poäng..
Men slipper omtenta och ska bara kompletera lite och det känns ju okej måste jag säga. 

Aurora va på besiktning igår och vi rullar vidare minst ett år till. Ett trasigt p-ljus och en liten notis om rost bak inget annat. Så det känns skönt. Vi är lite lika Aurora och jag. Lite halvdanna på utsidan med lite små skavanker men vi startar alltid som vi ska och rullar sakta men säkert livet igenom. Och alla orginaldelarna finns kvar på oss ;) Bästa bilen man kan tänka sig, till nästa år ska hon få nya vinterfötter det lovar jag henne. 

Combat med Johanna och Jonna igår attan va bra träning det va igår. Har gått lite på sparlåga på träningen inte riktigt kännt att det har varit kul men igår va det som det brukar igen. Underbar känsla, känna att man bara kan köra på att inget absolut inget stoppar mig. Till och med styrkan gick bra, allt bara va på topp. 

Så dagens positiva poäng stegrade ju närmare kvällen vi kom. 

Tog även tag i o cykla till träningen igår, gillar inte o åka bil när ag ska träna. Det gick knappast att ta fel på att jag va livrädd när jag trampade mycket sakta upp mot stan. Men dte gick bra och ikväll blir dte hojjen igen, måste skaffa ett bra framlyse då mitt gått sönder men nu attan ska det cyklas som aldrig förr. Eller okej det går sakta men jag tar mig frammåt. =) 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0