Vad är väl ett hål i tanden?

Trotts att jag har sovmorgon idag så steg jag upp 6.40 allt annat än pigg tyvärr.
Hade i en mycket mycket svag stund bokat in tandläkartid 8.30, men lika bra att få det gjort.
Undersökningen gick bra hade ett litet hål com de lagade vilket resulterade i att jag nu är ännu fattigare, det är helt hemskt sjukt fruktansvärt vad dyrt det är, tur man bara är där en gång per år.. 1015kr efter att de tagit bort de 300kr man får i bidrag, jaja det är väl lite vardagslyx att få ha bra tänder kanske =)

Blev i alla fall klar till 9 så jag kunde hämta mamma vid tåget så hann jag prata med henne lite dte är ju aldrig fel att få några ord med sin kära mor.
Och sedan hamnade jag här med en kopp kaffe. tänkte jag skulle plugga lite, kanske ska ta sista 20 minuterna till att läsa innan det är dags att möta Linn och Johanna för o gå till skolan. Vi är så hurtiga OCH coola vill jag lova ;)

Ikväll blir det Free´n Functional med Jonna och Johanna, nu jäklar beach 2010 här kommer vi!!
Ska tydligen också hjälpa Daniel om hans nya dator kommer idag, vi får väl se om jag har lust med det ;) hihi

Nehej ta tag i dagen nu, värdelöst o ha skola mellan 12.15 - 14.00 hela dagen bli knorkad.
Imorgon kommer vår härliga hemtenta också det ska bli roligt för oss, känner att dte är dags för tenta igen.

Är det inte lite konstigt att de andra som läser andra ämnen har kanske sin första tenta på måndag om de ens har någon inom den närmaste tiden medan vi svenskalärare är KLARA med vår ANDRA tenta på måndag... Varför valde jag denna kurs?? Hoppas på att vi går ut stenhårt för o sålla veten från säden eller vad man säger... ;)


Kom ihåg att det är fettisdagen idag så minst en semla bör ni alla där ute äta!!
Brukar alltid baka semlor men iår tror jag inte det blir några faktiskt, kanske lite senare i såfall...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0