Tisdag

Idag har jag haft sovmorgon, dte är typ det bästa på hela dagen.. Vaknade inte ens när Daniel åkte iväg, Bamse och jag mös vidare i sängen ett bra tag, tog oss en liten promenad vid strax efter 9 och sedan hade jag sms rally med mamma som va ca en timma försenad från stockholm med sitt tåg. Har i alla fall nu varit o hämtat henne och hon är hel och redo för jobb ett par dagar innan hon återvänder till stora staden, undra när jag ska ha tid o följa med henne upp o mysa lite.. Hoppas dte blir snart i alla fall!

Har inte kunnat bädda sängen än eftersom jag har typ europas tröttaste hund som myser ner sig mellan våra täcken hela tiden så han får väl ligga där o ha det bra, det får han för på torsdag fyller skrutten år!

Ska ta tag i o plugga en sväng nu kanske ta o ringa Skebäcks vårdcentral först, om min fot.
Kanske har jag sagt att jag belv trampad på juldagen? Det va egentligen inte mycket med det förutom att dte gjorde ont, men saken är det att jag har känns dte till o från sedan dess, det onda. Men nu sista 1-1½ veckorna så har det gjort riktigt ont stundvis och klantig som jag är igår innan combat passet så halkar jag på parkeringen, viker foten och sätter mig på den, super skönt vill jag lova. Dock resultera det i att min fot gjorde ap ont hela passet och hela kvällen, smörjde med lite Voltaren och det hjälpte under kvällen men idag är dte onda tillbaka.
Ska väl ringa o prata med dom men ja är inget för vårdcentralar.. Men men ska ta tag i det.
Och pluggandet men först kanske jag ska sätta på en kopp kaffe =)

Ikväll blir det i alla fall  Free´n Functional på Njoy med Johanna och kanske Jonna om jag har tur =)

Ha en toppen dag, idag skiner solen!!!

Kramar

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0