Onsdag

Ja onsdag, mitt i veckan. Denna vecka går varken långsamt eller fort, känns som den rullar på i ganska lagom takt trotts allt. Nya kursen känns bra än så länge, hoppas på att få inspration till muntliga presentationen vi ska ha nästa vecka och såklart hoppas jag på att få böckerna... =)

Ska strax hoppa in i duschen och sedan iväg och jobba en sväng, lika bra o ta det såhär på morgonen direkt. Efter det blir dte nog lite pluggande om Linn har hunnit komma förbi med boken jag ska låna (tur man har snälla vänner när ens egna böcker inte kommit...). Ska vara taxi till mamma senare så hon hinner med tåget hem till stora staden. Efter det blir det nog lite gym med min snutta Jonna och sedan myskväll med scones.. Längtar!!

Så det känns som jag kan få en riktigt bra dag!

Dags o ta tag i dagen med andra ord!!!
Ha en toppen dag alla där ute...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0